Monday, May 4, 2009

JANJI TINGGAL JANJI

Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli

PASIR PUTEH 3 Mei – Pas mengakui masih gagal memenuhi tuntutan ahlinya dalam pentadbiran kerajaan pakatan pembangkang di Selangor terutama membabitkan isu penutupan kilang arak.
Exco Kerajaan Negeri Selangor, Iskandar Abdul Samad berkata, parti itu hanya memainkan peranan minoriti dalam kerajaan negeri kerana masih bergantung pada konsep muafakat bersama Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP.
‘‘Kita masih gagal memenuhi tuntutan ahli Pas yang mempersoalkan bilakah usaha untuk menutup kilang arak di Selangor dilaksanakan.
‘‘Masalah ini berlaku kerana pemimpin Pas yang menerajui negeri ini masih tidak mencapai tahap majoriti namun tetap mendapat sokongan padu daripada masyarakat Cina dan India di negeri itu,’’ katanya.

"Petikan di atas cindaiteja ambil dari Utusan Online. Cindai nak tanya dimana kekuatan PAS?PKR dan DAP tidak akan benarkan PAS mendapat mojoriti di Selangor. Percayalah! Wahai PAS, jangan kerana nak kan sokongan kaum lain, anda jadi orang yang hipokrit, TIPU PENGUNDI ANDA! Hilang perjuangan menegak ISLAM...Masa nak menang pilihanraya macam-macam boleh janji. Bila dah menang ada sahaja alasan....memang selalu macam itu.....Sampai bila PAS nak takut dan ikut telunjuk PKR & DAP? Jawapannya sampai bila-bila.

Kepada pengundi PAS kat Selangor, jangan la anda semua tertipu lagi....PAS tidak akan kemana pun. PKR &DAP ni bukan suka sangat kat korang. Sekarang pun dah ada hasutan mungkin, supaya PAS dipimpin oleh golongan professional bukan Ulama, supaya senang diaorang nak masuk jarum.....

Orang Pahang, ingatlah jangan termakan janji mereka, mereka ini bukan sepakat pun. Tengok slogan aja sudah lah. PAS dengan slogan PAS, PKR dengan slogan PKR begitu juga dengan DAP. Mcam mana nak berpakat sebenarnya...Jangan nanti dah terantuk baru nak terngadah....Jangan nanti PAKATAN ni PAKAT tipu kita....haru biru la jawabnya....Fikir-fikirkanlah..............

0 comments: