Friday, July 9, 2010

TIAN CHUA DAH TAK ADA CERITA




Ahli parlimen Batu, Tian Chua menggesa polis menjelaskan dengan terperinci kejadian empat lelaki ditembak mati ketika merompak di kediaman exco Pahang, Datuk Wan Adnan Wan Mamat pada 5 Julai lalu.
TVSelangor memetik beliau berkata pihak polis tidak menceritakan bagaimana penjenayah tersebut ditembak mati dan ini menimbulkan pelbagai tanda tanya apabila penemuan empat butir peluru dari rumah exco berkenaan turut dapat dikembalikan.“Pertama sekali polis belum menjelaskan keadaan bagaimana penjenayah ini ditembak mati.Siapakah mereka, adakah merupakan satu desakan dan satu keperluan, untuk membunuh keempat-empat orang.“Saya percaya tidak ada orang yang melarikan diri, tidak ada survivor dalam kejadian ini, ke empat-empatnya semua ditembak mati dan kita hendak tahu apa senjata yang mereka pakai dan kenapa perlunya membunuh semua."Kita rasa pelik, kenapa perlunya perompak curi peluru dan akhirnya dapat dikembalikan. Ini satu cerita yang sangat pelik sekali," katanya di lobi parlimen, semalam. (petikan dari malaysia kini.com)








"Apa punya Ahli parlimen la...dah tak ada cerita lain ke dia nak cerita...nanti kalau rumah dia (Tian Chua) atau kalau kat Indera Mahkota ni rumah Dato Fauzi, Azan Ismail atau Syed Mohammad kena rompak elok polis biar je...cz nanti orang kata kenapa polis tembak? Bodoh betul!!!!tembak penjenayah pun nak kata polis sengaja....tak masuk akal langsung! Jadi Ahli Parlimen sangat kalu tak tau nak mikir tu...."

3 comments:

Waris Pahang said...

Selamat kembali berblog, teruskan perjuangan.

YANG GAMBI said...

Apa nak heran bro, PKR ni kan semuanya Pembela Kaki Rompak.....

Gelombang Wangsa Maju said...

salam Cindaiteja ...

minta izin linkkan blog bersama blog kami bagi meramaikan lagi bloggers untuk menentang dakyah pembangkang.

salam perjuangan