Monday, June 20, 2011

BERSIH YANG KOTOR


Ada ke BERSIH yang KOTOR? Macam pelik je bunyinyakan? Cindai pu pelik mulanya dengar kengkawan cerita BERSIH tapi KOTOR ni apa yang mereka cakap ni..

Tapi bila baca kat suratkhabar kat internet kat blog kat FB baru la cindai tahu....BERSIH tu maknanya "Gabungan Plihanraya Bersih dan Adil", yang akan mengadakan perhimpunan pada 9 Julai ni. Perhimpunan ni diketuai oleh Pakcik Mat Sapu..eh silap Mat Sabu....

Apa yang pentingnya perhimpunan ni? Tak mengganggu ketenteraman awam ke? Tak mencemarkan imej negara ke?

Perhimpunan ni dah tentunya akan menganggu ketenteraman awam. Yang pasti ia juga akan mencemarkan imej negara kita....tak setuju betul cindai!

Cindai rasa perhimpunan ni sekadar nak tunjuk kehebatan Mat Sapu...eh...Mat Sabu yang baru menang Timbalan Presiden PAS. Patutnya bila menang fikir la macam mana nak menjayakan hudud ke membangun orang-orang Islam ke....

Betul la cakap kawan-kawan Cindai...."BERSIH" yang KOTOR

*(Gambar kat atas cindai ambil kat semuthitam80.blogspot.com...time kasih ye...)

1 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI