Tuesday, July 14, 2009

TAHNIAH JENTERA BN...

Cindaiteja antara orang yang tertunggu-tunggu keputusan PRK Manek Urai....Tadi kat blog pahangdaily kata PAS akan menang 1700++ undi kat Manek Urai tapi hakikatnya dah terbukti pengundi Manek Urai dah tolak parti yang suka sangat menuduh orang lain tak Islam. Apa yang diperkatakan oleh PAS nampaknya dah ditolak oleh orang Manek Urai. 65 undi yang sungguh memalukan PAS! Bagi cindaiteja BN tak kalah yang kalah hanya undi tapi BN menang sokongan rakyat, BN menang maruah!
Nampaknya ini petanda yang cukup baik buat BN. Manek Urai membuktikan rakyat tak tolak BN. Apa yang pasti, PAS tak akan sedar diri. Mereka pasti menuduh BN macam-macam. Husam Musa kata UMNO main wang sehinggakan majoriti PAS merosot. Sokongan orang muda pun dah jauh merosot. Dalam keadaan begini percayalah orang PKR tak akan bagi support PAS.
Cindaiteja tengok PRK kali ini menampakkan kematangan UMNO, SMART WORK . Konsep 1 stop centre memang cukup praktikal. Keikhlasan dan kerja keras Jentera tak sia-sia..

KEPUTUSAN MANEK URAI PENTANDA BN KEMBALI MEMENANGI HATI RAKYAT .WALAU TEWAS BN MENANG MARUAH MENERUSI PERJUANGAN DAN KEIKHLASAN KEMPEN ....Tahniah PM, TPM dan jentera Parti.

0 comments: